- Vânătorul de minciuni cu Grigore Cartianu – invitată senatoarea Simona Spătaru (USR)
- Departamentul de Stat menționează PNL în cazul hărțuirii ziaristei Emilia Șercan
- România, pe ultimul loc în UE privind beneficiarii privați din PNRR
- Expoziția "Jurnal de Viață" Oglindă Artistică a Timpului și a Memoriei
- Drulă: "nu e inevitabil să fim conduși de neterminați și șpăgari"
A fost ales logo-ul Centenarului Marii Uniri de la 1918
În urma concursului de idei lansat de Ministerul Culturii şi Identităţii Naţionale (MCIN) împreună cu Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România şi cu sprijinul International Advertising Association, al Centrului de Excelenţă în Studiul Imaginii şi al UNArte, a fost aleasă identitatea vizuală ce va reprezenta Centenarul Marii Uniri de la 1918 şi al Războiului pentru Întregirea Neamului.
La concurs au participat pro bono trei agenţii, respectiv Pastel, FCB Bucharest şi Brand New. Propunerea câştigătoare, cu un total de 234, 64 de puncte, este cea a FCB Bucharest, denumită „Hora”. Aceasta s-a aflat pe primul loc atât în preferinţele juriului, cât şi în cele ale publicului, din partea căruia a primit 27% din voturile exprimate, după cum informează un comunicat de presă emis de MCIN.
Logo-ul a fost construit pornind de la două cercuri reunite de simbolul infinitului, cercuri care sunt compuse din puncte individuale care cresc şi se dezvoltă. (foto sus)