Artexim şi OMA Vision au reluat colaborarea pentru Concursul şi Festivalul „George Enescu”

Artexim şi OMA Vision au anunţat vineri reluarea colaborării pentru dezvoltarea Concursului şi a Festivalului „George Enescu” la ediţiile din 2020 şi 2021, potrivit unui comunicat.

În organizarea celor două evenimente, Artexim va opera o serie de schimbări care se vor reflecta în comunicare şi în modul în care va fi construită relaţia cu publicul, cu artiştii, cu juriile din Concurs, cu partenerii şi autorităţile.

În acest moment, cele două entităţi lucrează la organizarea şi la pregătirea conceptului şi a strategiei de comunicare pentru Festivalul şi Concursul „George Enescu”. Implementarea noii comunicări va începe efectiv din 2020, la o dată care urmează să fie anunţată.

„Cu un potenţial creativ şi cultural extraordinar, cu o valoare de suflet pentru public şi artişti, precum şi cu o importanţă strategică unică pentru România, Festivalul şi Concursul «George Enescu» lansează cea mai incitantă provocare pe care o poate primi o echipă dedicată promovării unor proiecte de interes comun, care transformă în bine spaţiul public”, a transmis Oana Marinescu, director OMA Vision.

Directorul executiv al Festivalului şi Concursului, Mihai Constantinescu, a completat: „Ediţiile din 2020 şi 2021 ale Concursului şi, respectiv Festivalului «George Enescu» vor fi speciale. Tocmai de aceea, am dorit să reluăm colaborarea cu OMA Vision, care are experienţa de a fi contribuit la alte momente esenţiale de transformare strategică a celor două evenimente, în perioada primei noastre colaborări, între 2012 şi 2017”.

Între altele, OMA Vision a contribuit la dezvoltarea actualului concept de organizare a Concursului „Enescu”, după separarea de Festival, în 2014. Proiectele agenţiei pentru comunicarea Festivalului şi a Concursului „George Enescu” au fost recompensate cu aur şi cu argint la ediţiile Romania PR Award la care au participat.

Colaborarea dintre cele două nu va fi finanţată din fonduri publice.

Anunțuri publicitare