Actualizare obligatorie a datelor pentru locurile de parcare în Făgăraș

Primăria Municipiului Făgăraș a anunțat că, începând cu 8 ianuarie 2024, toți deținătorii de locuri de parcare sunt așteptați la Compartimentul Parcări pentru a actualiza datele necesare. Actualizarea include informații personale, cum ar fi cartea de identitate și contracte relevante de locuință, precum și date despre autoturismul pentru care a fost atribuit locul de parcare. Această procedură va permite și eliberarea noilor taloane de parcare pentru anul 2024.

Termenul limită pentru această actualizare este 31 martie 2024. După această dată, toate locurile de parcare pentru care nu s-au actualizat datele vor fi considerate libere și vor fi atribuite altor solicitanti.

Pentru a facilita procesul și a evita cozile, Primăria Făgăraș a introdus posibilitatea de programare online pentru depunerea documentelor necesare actualizării.

În plus, începând din 3 ianuarie, la Serviciul de Taxe și Impozite Făgăraș, locuitorii orașului pot achita impozitele pe clădiri, terenuri, autovehicule, taxe de parcare, taxa de salubritate pentru anul 2023, precum și amenzile cu debit. De asemenea, se vor putea elibera certificatele fiscale.