Nicolas Cage: „Nu am intrat în filme pentru a deveni un meme”

Getting your Trinity Audio player ready...

Nicolas Cage, actorul cunoscut pentru o multitudine de roluri iconice și pentru prezența sa unică în cultura pop, discută despre noua sa comedie neagră produsă de Ari Aster, „Dream Scenario”. Într-un interviu acordat pentru The Guardian, Cage împărtășește gândurile sale despre visuri, celebritate și meme-uri, precum și despre un șarpe cu două capete pe care l-a deținut.

Cage, în vârstă de 59 de ani, se află în Perth, Australia, unde filmează „The Surfer”. Actorul, care a apărut în peste 109 filme, unele dintre ele jucând roluri duble, vorbește despre cum a ajuns să fie cunoscut nu doar pentru filmele sale, ci și pentru meme-urile care au proliferat pe internet, unele dintre ele prezentându-l în momente de criză din diverse roluri, fără contextul caracterului sau al poveștii.

În „Dream Scenario”, Cage joacă rolul lui Paul Matthews, un profesor universitar care începe să apară în visurile străinilor, devenind astfel o celebritate accidentală a subconștientului colectiv. Deși Cage afirmă că nu pune mare preț pe propriile sale visuri, recunoaște că uneori se întoarce la ele pentru inspirație în interpretarea scenelor dificile. El menționează că doar de cinci ori a primit scenarii care nu au necesitat nicio modificare, printre care „Dream Scenario”, „Adaptation”, „Raising Arizona”, „Vampire’s Kiss” și recentul „Pig”.

Actorul reflectează și asupra faimei și a modului în care aceasta poate fi comparată cu jocurile de noroc, având efecte profunde atât în cazul câștigurilor, cât și al pierderilor. Cage vorbește deschis despre momentele când faima l-a întors, referindu-se la perioada dificilă financiară prin care a trecut, când a cheltuit o avere pe extravagante, inclusiv două castele și o insulă în Bahamas, și a fost nevoit să se confrunte cu o datorie de 14 milioane de dolari în taxe neplătite.

În ciuda provocărilor, Cage rămâne dedicat artei sale și își exprimă dorința de a ajunge la o formă mai pură de expresie prin film. El speră că prin punerea sentimentelor personale în personajele sale, va reuși să se conecteze și să comunice cu publicul.

Sursa: The Guardian